SA&Flogo

SA&F Schoutens Administratieve & Fiscale dienstverlening

2 reviews

Noord-Brabant

  • Bijsterveldenlaan 14, 5045 ZT, Tilburg
  • 013-5715076
Contacteer Bedrijfseigenaar

Contact the Bedrijf Owner

To inquire about this bedrijf, complete the form below to send a message to the bedrijf owner.


Tags:

Welkom bij SA&F.

SA&F staat voor Schoutens Administratieve & Fiscale dienstverlening en is een klein maar professioneel administratiekantoor, waarbij klein vooral staat voor persoonlijk contact en betrokkenheid.

Vanuit deze basis verzorgt SA&F de complete administratie en fiscale aangelegenheden voor kleine bv’s, zzp’ers en eenmanszaken. Dit gebeurt bij SA&F op kantoor, maar kan, desgewenst, ook bij u op locatie, al dan niet met gebruik van uw eigen software.

Daarnaast kunt u SA&F inlenen als parttime of interim boekhouder, administrateur, hoofd administratie of (assistent- )controller. Handig als u geen behoefte heeft aan een fulltime vaste kracht in loondienst, of gewoon tijdelijk handen tekort komt.

Maar SA&F biedt haar diensten ook aan particulieren aan, met bijvoorbeeld het doen van de aangifte inkomstenbelasting of het geven van onafhankelijk financieel advies.

SA&F administratieservice.
SA&F kan voor u de volledige administratie verzorgen, van het inboeken van nota’s tot het samenstellen van de jaarrekening en het doen van de betreffende belastingaangiftes. Afhankelijk van uw wensen kunt u echter ook een aantal zaken zelf doen en alleen de meer specifiekere administratieve zaken aan SA&F overlaten.
Heeft u zelf een accountant die bijvoorbeeld uw jaarrekening samenstelt, kan SA&F toch uw boekhouding verzorgen. Uw accountant krijgt van SA&F de gegevens aangeleverd op basis waarvan hij de jaarrekening kan samenstellen.
Een andere mogelijkheid is dat SA&F de administratie bij uzelf op kantoor met uw eigen software verzorgt.

Overzicht SA&F administratieservice:
Inboeken kas, bank, inkopen, verkopen etc;
Crediteurenadministratie;
Debiteurenadministratie inclusief het nabellen van niet betaalde facturen;
Loonadministratie inclusief personeelsvraagstukken;
Opstellen prognoses/budgetten;
Periodieke (management)rapportages;
Samenstellen jaarrekening;
Verzorgen van aangiftes: Loonheffingen, Btw, IB (winst) etc..

Bezoek onze website voor meer informatie of neem contact met ons op!

E-mail: info@saenf.nl

  • Lid sinds: 25 oktober 2018

25 oktober 2018

Geweldig bedrijf voor de administratie met veel persoonlijke aandacht.

  • Lid sinds: 27 juni 2018

27 juni 2018

Geweldige persoonlijke aandacht, vriendelijk personeel en een zeer fijn resultaat.

Plaats Een Review

Login of registreer om een review toe te voegen.

© 2019 AdministratieIndex.nl - Design by JMI Media - Contact - Disclaimer en Algemene Voorwaarden
Spring naar toolbar